Przegląd tematu |
Wysłany: Wto 17:03, 27 Paź 2009 Temat postu: | |
ok |
Wysłany: Wto 12:40, 27 Paź 2009 Temat postu: | |
szczerze powiedziawszy nie wiem jak się to nazywa zobaczysz jak będziesz wharcówce |
Wysłany: Pon 20:29, 26 Paź 2009 Temat postu: | |
To super, gratuluje Wam wszystkim
A cóż to jest za nagroda? |
Wysłany: Nie 11:02, 25 Paź 2009 Temat postu: | |
i nawet mamy nagrodę przeznaczoną dla dzieci poniżej 36 miesięcy |
Wysłany: Sob 16:09, 24 Paź 2009 Temat postu: | |
Już po INO
Wracamy z dwoma miejscami na podium Patrol I czyli Krzyś Z., Adaś i Andrzej - III miejsce Patrol II czyli Julka, Madzia i Karolina - II miejsce GRATULUJĘ |
Wysłany: Wto 21:37, 20 Paź 2009 Temat postu: | |
Spotykamy się w sobotę na przystanku PKS w Kalwarii o godz. 9:00.
Planowany powrót w tym samym dniu ok. 17:00. Koszt wyjazdu: 5 zł wpisowe + 6 zł koszt przejazdu = 11 zł Należy zabrać ze sobą: • wygodne buty, • busola, • linijka, kątomierz, ołówek, długopis, • prowiant na drogę, • właściwie skompletowana apteczka, • każdy członek zespołu powinien posiadać właściwy ubiór turystyczny, • legitymacja szkolna. |
Wysłany: Pon 22:03, 05 Paź 2009 Temat postu: INO 2009 | |
Regulamin Imprezy na Orientację 2009
1. ORGANIZATOR ZAWODÓW Organizatorem InO jest Komenda Hufca Ziemi Wadowickiej ZHP 2. CEL IMPREZY: - popularyzacja InO - pogłębianie znajomości topografii - praktyczne wykorzystanie umiejętności poruszania się w terenie przy pomocy mapy i busoli - rekreacja i dobra zabawa 3. TERMIN I MIEJSCE IMPREZY Zawody odbędą się 24 października 2009 na terenie Zalesia i okolic Baza imprezy: Harcerska Baza Obozowa w Zalesiu 4. ZGŁOSZENIA: - w imprezie mogą uczestniczyć harcerki i harcerze młodsi ,starsi oraz wędrownicy z hufca Wadowice - jedna drużyna może wystawić kilka zespołów ( zespoły 3 – 4 osobowe) - drużynowy/opiekun zgłaszający zespół do udziału w zawodach odpowiedzialny jest za właściwy dobór zespołu pod względem kondycji, stanu zdrowia i wyposażenia. - zgłoszenie zespołów według załączonego formularza należy dostarczyć do: e-mail: admin@wadowice.zhp.pl lub Komenda Hufca ZHP ul. Teatralna 2 34-100 Wadowice tel/fax: 823 40 69 - zgłoszenia należy dostarczyć do 19 października b.r. 5. KOSZTY UCZESTNICTWA Każdy uczestnik wpłaca 5,- zł. Wpisowe należy uiścić przed rozpoczęciem zawodów u organizatora W ramach imprezy organizatorzy zapewniają: - materiały startowe - okolicznościową plakietkę zawodów - dyplomy uczestnictwa oraz nagrody - gorącą herbatę na mecie - posiłek Koszty dojazdu uczestnicy pokrywają we własnym zakresie 6. ORGANIZACJA ZAWODÓW Program: - przyjmowanie i weryfikacja zespołów – 10:00 – 10.30 - start pierwszych zespołów – 10.45 - planowane zakończenie - ok. godz. 16.00 Rodzaj imprezy: dzienna, turystyczna, górska, piesza Teren: średnio trudny Różnica wzniesień: do 300 m Klasyfikacja i punktacja: - w trakcie zawodów należy wykonać dodatkowe zadania zgodnie z zaleceniem organizatorów - trasę należy przebyć w wyznaczonym przez organizatorów limicie czasu - zespoły startują w odstępach 5-cio minutowych po uprzednim wylosowaniu kolejności startu punktacja: - za każdą minutę odstępstwa od wyznaczonego limitu czasu: - 1 pkt - za błędne wykonanie zadania specjalnego lub jego niewykonanie: - 10 pkt - za każdy opuszczony punkt kontrolny: - 90 pkt - za potwierdzenie mylnego punktu kontrolnego: -60 pkt (-30 w przypadku poprawienia na właściwy) 7. WYPOSAŻENIE ZESPOŁU - busola - linijka, kątomierz, ołówek, długopis - prowiant na drogę - właściwie skompletowana apteczka - każdy członek zespołu powinien posiadać właściwy ubiór turystyczny 8. POSTANOWIENIA KOŃCOWE - organizatorzy zastrzegają sobie prawo interpretacji regulaminu - organizatorzy zastrzegają sobie prawo do odwołania lub przeniesienia imprezy ze względu na warunki atmosferyczne - za szkody wyrządzone osobom trzecim jak i za wypadki w czasie trwania zawodów organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności - za ubezpieczenie uczestników zawodów odpowiedzialni są drużynowi/opiekunowie - protesty dotyczące przebiegu zawodów należy zgłaszać do sędziów zaraz po zakończeniu zawodów ________________________________________ KARTA ZGŁOSZENIA DO INO ................................................................................................................................... /nazwa drużyny/ zgłasza do zawodów InO zespół .............................................................. w następującym składzie: /nazwa zespołu/ Lp. Imię i Nazwisko PESEL Telefon / email kontaktowy ……………………………………………………………… ..................................... ...................................................... /miejscowość, data/ /podpis drużynowego, opiekuna/ |