Przegląd tematu
Autor Wiadomość
DAGA
PostWysłany: Wto 17:03, 27 Paź 2009    Temat postu:

ok Wink
Lujka
PostWysłany: Wto 12:40, 27 Paź 2009    Temat postu:

szczerze powiedziawszy nie wiem jak się to nazywa Very Happy zobaczysz jak będziesz wharcówce Smile
DAGA
PostWysłany: Pon 20:29, 26 Paź 2009    Temat postu:

To super, gratuluje Wam wszystkim Very Happy
A cóż to jest za nagroda?
Lujka
PostWysłany: Nie 11:02, 25 Paź 2009    Temat postu:

i nawet mamy nagrodę przeznaczoną dla dzieci poniżej 36 miesięcy Very Happy
dh. Ania
PostWysłany: Sob 16:09, 24 Paź 2009    Temat postu:

Już po INO Smile
Wracamy z dwoma miejscami na podium Smile
Patrol I czyli Krzyś Z., Adaś i Andrzej - III miejsce Smile
Patrol II czyli Julka, Madzia i Karolina - II miejsce Smile

GRATULUJĘ Smile
dh. Ania
PostWysłany: Wto 21:37, 20 Paź 2009    Temat postu:

Spotykamy się w sobotę na przystanku PKS w Kalwarii o godz. 9:00.

Planowany powrót w tym samym dniu ok. 17:00.

Koszt wyjazdu: 5 zł wpisowe + 6 zł koszt przejazdu = 11 zł

Należy zabrać ze sobą:
• wygodne buty,
• busola,
• linijka, kątomierz, ołówek, długopis,
• prowiant na drogę,
• właściwie skompletowana apteczka,
• każdy członek zespołu powinien posiadać właściwy ubiór turystyczny,
• legitymacja szkolna.
dh. Ania
PostWysłany: Pon 22:03, 05 Paź 2009    Temat postu: INO 2009

Regulamin Imprezy na Orientację 2009

1. ORGANIZATOR ZAWODÓW
Organizatorem InO jest Komenda Hufca Ziemi Wadowickiej ZHP

2. CEL IMPREZY:
- popularyzacja InO
- pogłębianie znajomości topografii
- praktyczne wykorzystanie umiejętności poruszania się w terenie przy pomocy mapy i busoli
- rekreacja i dobra zabawa Smile

3. TERMIN I MIEJSCE IMPREZY
Zawody odbędą się 24 października 2009 na terenie Zalesia i okolic
Baza imprezy: Harcerska Baza Obozowa w Zalesiu

4. ZGŁOSZENIA:
- w imprezie mogą uczestniczyć harcerki i harcerze młodsi ,starsi oraz wędrownicy z hufca Wadowice - jedna drużyna może wystawić kilka zespołów ( zespoły 3 – 4 osobowe)
- drużynowy/opiekun zgłaszający zespół do udziału w zawodach odpowiedzialny jest za właściwy
dobór zespołu pod względem kondycji, stanu zdrowia i wyposażenia.
- zgłoszenie zespołów według załączonego formularza należy dostarczyć do:
e-mail: admin@wadowice.zhp.pl
lub
Komenda Hufca ZHP
ul. Teatralna 2
34-100 Wadowice
tel/fax: 823 40 69

- zgłoszenia należy dostarczyć do 19 października b.r.

5. KOSZTY UCZESTNICTWA
Każdy uczestnik wpłaca 5,- zł. Wpisowe należy uiścić przed rozpoczęciem zawodów u organizatora
W ramach imprezy organizatorzy zapewniają:
- materiały startowe
- okolicznościową plakietkę zawodów
- dyplomy uczestnictwa oraz nagrody
- gorącą herbatę na mecie
- posiłek
Koszty dojazdu uczestnicy pokrywają we własnym zakresie


6. ORGANIZACJA ZAWODÓW
Program:
- przyjmowanie i weryfikacja zespołów – 10:00 – 10.30
- start pierwszych zespołów – 10.45
- planowane zakończenie - ok. godz. 16.00

Rodzaj imprezy: dzienna, turystyczna, górska, piesza
Teren: średnio trudny
Różnica wzniesień: do 300 m

Klasyfikacja i punktacja:
- w trakcie zawodów należy wykonać dodatkowe zadania zgodnie z zaleceniem organizatorów
- trasę należy przebyć w wyznaczonym przez organizatorów limicie czasu
- zespoły startują w odstępach 5-cio minutowych po uprzednim wylosowaniu kolejności startu

punktacja:
- za każdą minutę odstępstwa od wyznaczonego limitu czasu: - 1 pkt
- za błędne wykonanie zadania specjalnego lub jego niewykonanie: - 10 pkt
- za każdy opuszczony punkt kontrolny: - 90 pkt
- za potwierdzenie mylnego punktu kontrolnego: -60 pkt (-30 w przypadku poprawienia na właściwy)


7. WYPOSAŻENIE ZESPOŁU
- busola
- linijka, kątomierz, ołówek, długopis
- prowiant na drogę
- właściwie skompletowana apteczka
- każdy członek zespołu powinien posiadać właściwy ubiór turystyczny


8. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- organizatorzy zastrzegają sobie prawo interpretacji regulaminu
- organizatorzy zastrzegają sobie prawo do odwołania lub przeniesienia imprezy ze względu na
warunki atmosferyczne
- za szkody wyrządzone osobom trzecim jak i za wypadki w czasie trwania zawodów organizatorzy
nie ponoszą odpowiedzialności
- za ubezpieczenie uczestników zawodów odpowiedzialni są drużynowi/opiekunowie
- protesty dotyczące przebiegu zawodów należy zgłaszać do sędziów zaraz po zakończeniu
zawodów


________________________________________
KARTA ZGŁOSZENIA DO INO




...................................................................................................................................
/nazwa drużyny/




zgłasza do zawodów InO zespół .............................................................. w następującym składzie:
/nazwa zespołu/
Lp. Imię i Nazwisko PESEL





Telefon / email kontaktowy ………………………………………………………………


..................................... ......................................................
/miejscowość, data/ /podpis drużynowego, opiekuna/

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.