Forum 3 DH Badyle
Witamy!!!
Rejestracja
•
Szukaj
•
FAQ
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Zaloguj
Forum Forum 3 DH Badyle Strona Główna
»
Imprezy
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Add image to post
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Informacje
----------------
Ogłoszenia
Imprezy
Zbiórki
Regulamin
Chętni przygody
To co dla harcerza ważne
Różne
----------------
Spamowisko
Jamboree 2007
Kielce 2007
Śpiewnik
Mazury 2009
ConCordia 2010
Zastępy
----------------
Świstaki
Wiewiórki
Wilki
Rada Drużyny
----------------
TAJNE:)
Przegląd tematu
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Magda
Wysłany: Wto 17:27, 31 Mar 2009
Temat postu:
a więc tak w związku z jednym z zadań na rajd bardzo proszę wszystkich członków drużyny aby kupili opakowanie* zapałek i wzięli je na rajd:)
*opakowanie- to takie żeby było w środku 10 małych pudełeczek z zapałkami
:
jak ktoś nie rozumie to pisać:*
dh. Ania
Wysłany: Nie 21:38, 15 Mar 2009
Temat postu: Rajd Wiosenny
REGULAMIN XXIII RAJDU WIOSENNEGO
Brzeźnica 3 – 5 kwietnia 2009
1. Organizatorzy
Organizatorem rajdu jest Komenda Hufca ZHP Ziemi Wadowickiej oraz 51 Drużyna Harcerska „Wędrownicy”.
2. Czas i miejsce rajdu
Rajd zaczyna się 3 kwietnia 2009 r. w piątek o godz. 1800. Kończy się w niedzielę ok. godz. 1100.
3. Cel rajdu
Rajd jest imprezą turystyczną. Jego celem jest zapoznanie harcerzy z walorami turystycznymi Bramy Krakowskiej, integracja drużyn, szlachetna rywalizacja między drużynami, czerpanie przyjemności z wiosennego wędrowania, uświadomienie sobie jak miło jest czytać wiosną, poznanie patronów drużyn naszego hufca, pielęgnowanie tradycji rajdowego robienia palm wielkanocnych w Brzeźnicy.
4. Temat rajdu
„Wiosna w książkolandii”.
5. Kadra rajdu:
Komendant: hm Zbigniew Herzyk
Z-ca komendanta: hm Małgorzata Herzyk
Drużyna sztabowa: 51 Drużyna Harcerska „Wędrownicy”.
6. Uczestnicy
W rajdzie mogą brać udział patrole harcerskie, starszoharcerskie i wędrownicze. Każdemu patrolowi towarzyszy pełnoletni opiekun.
7. Wyposażenie
Każdy patrol musi mieć:
- apteczkę
- polisę ubezpieczeniową
- pełne umundurowanie
- śpiwory, karimaty, latarki
- buty na zmianę
- wyżywienie na czas trwania rajdu oraz kubki na herbatę i sztućce niezbędne do przygotowania śniadania i kolacji.
8. Organizatorzy zapewniają:
- plakietkę rajdową
- gorącą herbatę
- obiad w sobotę (menażki są niepotrzebne – będą plastikowe naczynia)
- nagrody dla najlepszych patroli, dyplomy uczestnictwa dla pozostałych.
9. Wpisowe
Wpisowe wynosi 10 zł.
10. Zgłoszenia
Zgłoszenia należy przysyłać do dnia 28 marca 2009 r. na adres:
Komenda Hufca ZHP Wadowice
ul. Teatralna 2
34-100 Wadowice
tel. 033 8234069
e-mail:
wadowice@zhp.pl
i e-mail:
herzyk@onet.pl
tel. 033 8792718, 509430653
11. Zadania przedrajdowe:
Na brystolu o formacie 40 cm x 60 cm wykonać kartę prezentującą patrona drużyny (istniejącego lub potencjalnego) – obrazek i tekst. Proszę zachować układ pionowy karty, gdyż wszystkie razem stworzą album patronów drużyn Hufca.
Przygotować reklamę zachęcającą do przeczytania konkretnego gatunku książki (np. przygodowa, historyczna, kryminał, popularnonaukowa, przyrodnicza, fantasy itp.) w formie scenki przedstawiającej fragment treści konkretnej książki (max 7 min.).
Exlibris drużyny (format A4, czarno-biały) w którym musi być zawarte słowo exlibris, nazwa drużyny i jakieś logo. Musi on być naklejony na pudło tekturowe średniej wielkości. W pudle powinno znaleźć się przygotowane przez drużynę zadanie niespodzianka dla innej drużyny i potrzebne do niego rekwizyty i instrukcja wykonania.
Przywieźć materiały do wykonania palmy wielkanocnej.
12. W czasie rajdu przewidujemy: kominek, powitanie wiosny, grę nocną, trasę rajdową, prezentację scenek reklam i palm, mszę świętą.
13. Szczegółowy plan imprez rajdowych oraz zasady przyznawania punktów w rywalizacji drużyn zostaną przekazane w dniu rozpoczęcia rajdu.
Komenda rajdu
hm. Zbigniew i Małgorzata Herzyk
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Design by
Freestyle XL
/
Music Lyrics
.
Regulamin