Forum 3 DH Badyle
Witamy!!!
Rejestracja
•
Szukaj
•
FAQ
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Zaloguj
Forum Forum 3 DH Badyle Strona Główna
»
Imprezy
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Add image to post
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Informacje
----------------
Ogłoszenia
Imprezy
Zbiórki
Regulamin
Chętni przygody
To co dla harcerza ważne
Różne
----------------
Spamowisko
Jamboree 2007
Kielce 2007
Śpiewnik
Mazury 2009
ConCordia 2010
Zastępy
----------------
Świstaki
Wiewiórki
Wilki
Rada Drużyny
----------------
TAJNE:)
Przegląd tematu
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
karolka
Wysłany: Pon 20:39, 26 Sty 2009
Temat postu:
no też chciałabym jechać no ale jeśli tyle to nie wiem bo ja mam wtedy jeszcze 3 dniową wycieczkę ze szkołą...
Magda
Wysłany: Pon 20:09, 26 Sty 2009
Temat postu:
no to nawet więcej niż sporo.;/
a tak chciałam jechać;/
mam nadzieje ze sie coś uda taniej
DAGA
Wysłany: Pon 19:55, 26 Sty 2009
Temat postu:
To sporo, ale może da sie coś taniej załatwić, jakby jechać z całą ekipą z Polski
dh. Ania
Wysłany: Pon 18:47, 26 Sty 2009
Temat postu:
Bilet w dwie strony kształtuje się mniej więcej w okolicach 400 zł.
karolka
Wysłany: Pon 17:43, 26 Sty 2009
Temat postu:
no to zależy od ilości osób...i czy bilet jest jednostronny czy dwustronny ...
Magda
Wysłany: Nie 20:37, 25 Sty 2009
Temat postu:
dh. Ania
Wysłany: Nie 16:46, 25 Sty 2009
Temat postu:
To ja się dowiem ile by kosztował przejazd
Magda
Wysłany: Nie 13:48, 25 Sty 2009
Temat postu:
mi sie nawet bardzo ten pomysł podoba:D
i też bym chciała wiedzieć ile by ten przejazd kosztował;/
Paweł
Wysłany: Nie 12:07, 25 Sty 2009
Temat postu:
Ja się nie łapie więc miłej zabawy jak się zmobilizujecie by jechać
Lujka
Wysłany: Nie 10:03, 25 Sty 2009
Temat postu:
a nie orientuje sie ktos ile mniej więcej by kosztował przejazd? bo jak narazie to mi sie podoba
DAGA
Wysłany: Sob 20:37, 24 Sty 2009
Temat postu:
Przez to że jest to za granicą to też sporo kosztuja sobie takie przejazdy międzynarodowe.
Magda
Wysłany: Sob 20:31, 24 Sty 2009
Temat postu:
no do Holandii jest kawałek
DAGA
Wysłany: Sob 20:29, 24 Sty 2009
Temat postu:
Też mi się to podoba, tylko wszysko zależy ile może nas wynieść dojazd
Magda
Wysłany: Sob 20:28, 24 Sty 2009
Temat postu:
Mi się ten pomysł podoba ;D;D
ja bo była nawt chętna pojechać
ktoś jeszcze??
dh. Ania
Wysłany: Sob 20:04, 24 Sty 2009
Temat postu: InterCamp
Ja wiem, że my wybieramy się na biwak do Pragi, ale zerknijcie na tą propozycję
Spędź dzień dziecka na InterCampie
Marzy Ci się weekendowy wyjazd za granicę na samym początku lata? A może masz ochotę spędzić dzień dziecka w Holandii? Jeśli tak, to nie mogłeś trafić lepiej. Zapraszamy do wspólnego udziału w 42. Zlocie InterCamp, który w tym roku odbędzie się w Holandii.
Co to właściwie ten InterCamp? To sporych rozmiarów 4-dniowy międzynarodowy biwak, który tradycyjnie odbywa się w weekend Zielonych Świątek. Głównym organizatorem imprezy są skauci holenderscy. Co roku IC odbywa się w innym kraju – jak do tej pory zloty te miały miejsce w Holandii, Belgii, Niemczech, Francji, Danii, a nawet Czechach. Uczestniczą w nich skauci i skautki z tych krajów, ale również Amerykanie, Kanadyjczycy, Norwegowie... Zainteresowało Cię to? Czytaj dalej!
Co:
42. Zlot InterCamp
Kiedy:
29 maja – 1 czerwca 2009
Gdzie:
Wellerlooi, Holandia
Uczestnicy:
skauci i skautki w wieku 12-17 lat
IST (kadra zlotowa):
skauci i skautki powyżej 18 roku życia
Wpisowe:
80 zł od osoby (15 euro wpisowego na zlot + wyprawka polskiej reprezentacji)
Dojazd:
we własnym zakresie
Wyżywienie:
uczestnicy - we własnym zakresie, członkowie IST – zapewnione przez organizatorów
www:
http://www.intercamp.info/
Reprezentacja ZHP na zlot InterCamp 2009 liczy 170 osób, w tym mamy miejsca dla 20 członków IST i 150 uczestników (wraz z opiekunami). W razie dużej ilości zgłoszeń istnieje szansa negocjacji z organizatorami zwiększenia puli miejsc dla ZHP.
Warunki udziału:
- Zgłoszenie patrolu (1 opiekun + 9 uczestników) bądź drużyny składającej się z kilku patroli;
lub:
- Zgłoszenie się członka IST;
I drużyny i członkowie IST muszą posiadać:
- Pozytywną opinię komendanta właściwego hufca;
- Zapłacone składki harcerskie/instruktorskie za rok 2008;
- W przypadku instruktorów – zaliczenie służby instruktorskiej w roku harcerskim 2007/2008;
- Szef patrolu oraz członek IST muszą porozumiewać się w języku angielskim w stopniu minimum komunikatywnym (będzie to sprawdzane).
Zgłaszać chęć wzięcia udziału należy mailowo na adres
pospiszyl@gmail.com
do
15 lutego 2009! (termin nieprzekraczalny)
.
Termin wpłacenia wpisowego – do 28 lutego 2009.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Design by
Freestyle XL
/
Music Lyrics
.
Regulamin