Forum Forum 3 DH Badyle Strona Główna Forum 3 DH Badyle
Witamy!!!
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Rajd Wiosenny

 
Odpowiedz do tematu    Forum Forum 3 DH Badyle Strona Główna » Imprezy Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Rajd Wiosenny
Autor Wiadomość
dh. Ania




Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 446
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kalwaria

Post Rajd Wiosenny
REGULAMIN XXIII RAJDU WIOSENNEGO
Brzeźnica 3 – 5 kwietnia 2009

1. Organizatorzy
Organizatorem rajdu jest Komenda Hufca ZHP Ziemi Wadowickiej oraz 51 Drużyna Harcerska „Wędrownicy”.

2. Czas i miejsce rajdu
Rajd zaczyna się 3 kwietnia 2009 r. w piątek o godz. 1800. Kończy się w niedzielę ok. godz. 1100.

3. Cel rajdu
Rajd jest imprezą turystyczną. Jego celem jest zapoznanie harcerzy z walorami turystycznymi Bramy Krakowskiej, integracja drużyn, szlachetna rywalizacja między drużynami, czerpanie przyjemności z wiosennego wędrowania, uświadomienie sobie jak miło jest czytać wiosną, poznanie patronów drużyn naszego hufca, pielęgnowanie tradycji rajdowego robienia palm wielkanocnych w Brzeźnicy.

4. Temat rajdu
„Wiosna w książkolandii”.

5. Kadra rajdu:
Komendant: hm Zbigniew Herzyk
Z-ca komendanta: hm Małgorzata Herzyk
Drużyna sztabowa: 51 Drużyna Harcerska „Wędrownicy”.

6. Uczestnicy
W rajdzie mogą brać udział patrole harcerskie, starszoharcerskie i wędrownicze. Każdemu patrolowi towarzyszy pełnoletni opiekun.

7. Wyposażenie
Każdy patrol musi mieć:
- apteczkę
- polisę ubezpieczeniową
- pełne umundurowanie
- śpiwory, karimaty, latarki
- buty na zmianę
- wyżywienie na czas trwania rajdu oraz kubki na herbatę i sztućce niezbędne do przygotowania śniadania i kolacji.

8. Organizatorzy zapewniają:
- plakietkę rajdową
- gorącą herbatę
- obiad w sobotę (menażki są niepotrzebne – będą plastikowe naczynia)
- nagrody dla najlepszych patroli, dyplomy uczestnictwa dla pozostałych.

9. Wpisowe
Wpisowe wynosi 10 zł.

10. Zgłoszenia
Zgłoszenia należy przysyłać do dnia 28 marca 2009 r. na adres:
Komenda Hufca ZHP Wadowice
ul. Teatralna 2
34-100 Wadowice
tel. 033 8234069
e-mail: [link widoczny dla zalogowanych] i e-mail: [link widoczny dla zalogowanych] tel. 033 8792718, 509430653

11. Zadania przedrajdowe:
 Na brystolu o formacie 40 cm x 60 cm wykonać kartę prezentującą patrona drużyny (istniejącego lub potencjalnego) – obrazek i tekst. Proszę zachować układ pionowy karty, gdyż wszystkie razem stworzą album patronów drużyn Hufca.
 Przygotować reklamę zachęcającą do przeczytania konkretnego gatunku książki (np. przygodowa, historyczna, kryminał, popularnonaukowa, przyrodnicza, fantasy itp.) w formie scenki przedstawiającej fragment treści konkretnej książki (max 7 min.).
 Exlibris drużyny (format A4, czarno-biały) w którym musi być zawarte słowo exlibris, nazwa drużyny i jakieś logo. Musi on być naklejony na pudło tekturowe średniej wielkości. W pudle powinno znaleźć się przygotowane przez drużynę zadanie niespodzianka dla innej drużyny i potrzebne do niego rekwizyty i instrukcja wykonania.
 Przywieźć materiały do wykonania palmy wielkanocnej.
12. W czasie rajdu przewidujemy: kominek, powitanie wiosny, grę nocną, trasę rajdową, prezentację scenek reklam i palm, mszę świętą.
13. Szczegółowy plan imprez rajdowych oraz zasady przyznawania punktów w rywalizacji drużyn zostaną przekazane w dniu rozpoczęcia rajdu.

Komenda rajdu
hm. Zbigniew i Małgorzata Herzyk


Post został pochwalony 0 razy
Nie 21:38, 15 Mar 2009 Zobacz profil autora
Magda




Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
a więc tak w związku z jednym z zadań na rajd bardzo proszę wszystkich członków drużyny aby kupili opakowanie* zapałek i wzięli je na rajd:)




*opakowanie- to takie żeby było w środku 10 małych pudełeczek z zapałkami Very Happy:Very Happy
jak ktoś nie rozumie to pisać:*


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Magda dnia Wto 17:28, 31 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Wto 17:27, 31 Mar 2009 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum Forum 3 DH Badyle Strona Główna » Imprezy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin