Autor |
Wiadomość |
dh. Ania
Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 446 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kalwaria |
|
HarcGraTer "Harcerska Gra Ratownicza" |
|
Imprezę współfinansuje Urząd Miasta Wadowice
„Jak partia mówi, że nie da to nie da, a jak mówi, że da to mówi…”
W. Gomułka
Towarzyszki i Towarzysze!
Praktyka dnia codziennego dowodzi, że realizacja nakreślonych działań programowych powoduje docenienie wagi systemu powszechnego uczestnictwa. W ten sposób aktualna struktura organizacji zabezpiecza udział szerokiej grupie w kształtowaniu dalszych kierunków rozwoju. Nie zapomnijmy jednak, że zakres i miejsce szkolenia kadr spełnia ważne zadanie w wypracowaniu postaw uczestników wobec zadań stawianych przez organizację.
W związku z powyższym mamy zaszczyt zaprosić Was drodzy Koleżanki i Koledzy na imprezę niezwykłą, niespotykaną, nietuzinkową. Poprzez aktywny udział w tymże przedsięwzięciu będziecie mieć niekłamaną przyjemność w nim uczestniczyć.
Organizator: pwd. Ewa Słupska i ćw. Piotr Gracjasz we współpracy z Komendą Hufca Ziemi Wadowickiej
Termin: 9 – 10 maja 2009
8.00 – 13.00(harcerze)
14.00 – 20.00(harcerze starsi)
20.00 - … (wędrownicy)
Miejsce rozpoczęcia: Hufiec Ziemi Wadowickiej(harcerze)
Stadion Skawy (harcerze starsi i wędrownicy)
Miejsce zakończenia: Stadion Skawy (harcerze, harcerze starsi)
……… (wędrownicy)
Koszt: 5 zł.
Cele:
- Aktywne spędzenie wolnego czasu
- Sprawdzenie wiedzy z zakresu technik harcerskich i nie tylko
- Nauka przez działanie
Uczestnicy:
5 – 9-cioosobowe patrole harcerskie(do 14 lat), starszoharcerskie (14 -16 lat)i wędrownicze (16 – 25 lat)utworzone w ramach drużyn. Każdemu patrolowi towarzyszy pełnoletni opiekun!
Patrole mają być wybierane wg wieku, nie wg pionu, w którym działa dana drużyna.
Każdy patrol ze sobą mieć powinien:
HARCERZE I HARCERZE STARSI:
o Kompas/busola
o Apteczka
o Kostiumy z okresu PRL(należy się w nich udać na grę)
WĘDROWNICY:
o Kompas/busola
o Apteczka
o Latarki(jak najmocniejsze, najlepiej czołówki)
o Namioty
o Karimaty, śpiwory
o Prowiant
o Kubek, menażka(dla każdego)
Zgłoszenia:
Zgłoszenia należy przesyłać do dnia 30 kwietnia (jest to termin nieprzekraczalny) na adres:
[link widoczny dla zalogowanych] . Prosimy, aby każda drużyna wysłała tylko jednego maila, w którym będą zawarte karty zgłoszeń wszystkich patroli z drużyny.
Czuwaj!
dh. Ewa i dh Piotr
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dh. Ania dnia Nie 9:11, 26 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Nie 9:09, 26 Kwi 2009 |
|
|
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|